Navraag doen bij je bezorger

Zo werkt ‘Navraag doen bij je bezorger’

‘Je pakket is bezorgd’, zegt de PostNL-app. Goed nieuws, alleen heb je jouw pakket nog niet ontvangen. Wat nu? Via chatbot Daan vraag je waar je pakket is. Binnen 2 uur krijg je per e-mail antwoord terug van je bezorger.

Wanneer kan ik navraag doen bij de bezorger?

Je kunt alleen navraag doen op de bezorgdag, zolang de bezorger nog aan het werk is. Doe je dit later op die dag? Dan word je teruggebeld door onze klantenservice. Na de bezorgdag kun je geen navraag meer doen bij de bezorger.

Bekijk hoe het werkt

Zo werkt het

  1. 1

    Laat chatbot Daan weten wat er aan de hand is

    Dit doe je via de track & trace-pagina van je pakket in de app en op web. Of gewoon direct via chatbot Daan zelf. In de chat kies je dan voor de optie ‘Navraag bij bezorger’.

  2. 2

    Chatbot Daan stuurt de melding door naar de bezorger

    Eerst controleert chatbot Daan de gegevens in ons systeem en koppelt dit aan de bezorger van jouw pakket. Dan ontvangt de bezorger een melding op de scanner en geeft tijdens zijn bezorgronde antwoord.

  3. 3

    Binnen 2 uur ontvang je een reactie in je e-mail

    Je krijgt per e-mail direct antwoord van degene die jouw pakket (nog) aflevert.

Heb je nog vragen?

Bekijk dan alle veelgestelde vragen.