Actueel
Blijf hier op de hoogte van onze laatste updates en bekijk veelgestelde vragen.
Blijf hier op de hoogte van onze laatste updates en bekijk veelgestelde vragen.
Rond de feestdagen bestellen we met z’n allen meer dan normaal. Op de drukste dagen verwachten we dubbel zoveel pakketten. En ook januari is vaak nog een drukke maand. Daar zijn we op voorbereid. Het kan gebeuren dat we nóg meer moeten bezorgen dan verwacht. In dat geval kunnen je pakketten wat langer onderweg zijn. In de PostNL-app of op track & trace zie je of dit voor jou geldt.
Ook voor post is dit de drukste tijd van het jaar. We sturen elkaar kerstkaarten of bestellen cadeautjes die door de brievenbus passen. We hebben maatregelen genomen om al deze post te kunnen verwerken. Maar het is nog erg druk. Houd er dus rekening mee dat je post 1 à 2 dagen langer onderweg kan zijn.
Als je wilt weten wanneer we je pakket bezorgen, kun je het beste track & trace in de gaten houden. Onze klantenservice werkt met dezelfde informatie en kan je dus niet meer vertellen. Voor wat extra duidelijkheid, vind je hier extra uitleg over de updates die je in track & trace tegenkomt:
Ook als het druk is, willen we je pakket zo snel mogelijk bezorgen. Daarom hebben we veel gedaan om ons voor te bereiden:
Ondanks alle voorbereidingen gebeurt het soms toch dat je pakket langer onderweg is. Heel vervelend natuurlijk als dat bij jou het geval is. We bezorgen je pakket zo snel mogelijk.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als 'afgeleverd'. Dat is dan een foutje. Je ziet dan in track & trace dat je pakje is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. Sorry voor de verwarring! We bezorgen je pakje in de komende dagen alsnog, dus wacht alsjeblieft nog even af.