Wat kan ik verwachten bij een Topservicelevering?

Dit staat vermeld in de bevestiging email van de winkel en van Extra@Home.

Voor de meeste Topservice producten geldt:

  • Wij bezorgen op de gewenste plek in de woning, pakken het artikel uit, controleren op schade en nemen het verpakkingsmateriaal mee terug indien gewenst.
    • Uitzondering: pallets laminaat , kasten en bouwpakketten worden niet uitgepakt.
  • Bij bezorging van elektronica zullen wij het artikel werkend achterlaten en het oud elektronische apparaat, mits van gelijkwaardig formaat en soort mee retour nemen.
  • Het indraaien van pootjes bij meubels en bedden doen wij enkel indien er voorgeboorde gaten in het artikel aanwezig zijn, wij kunnen deze niet zelf aanbrengen.

Topservice Fietsen

  • Wij bezorgen de fiets op de gewenste plek, pakken het artikel uit, controleren op schade en nemen het verpakkingsmateriaal mee terug indien gewenst.
  • Onze bezorger:
    • zet het stuur recht en op de juiste hoogte.
    • zet het zadel één keer op de juiste hoogte.
    • monteert de trappers.
    • monteert geen accessoires zoals lampen, fietsenrekken etc.

Topservice Amerikaanse koelkast:

  • Wij bezorgen op de gewenste plek in de woning op de begane grond. Mits er geen drempels, obstakels, trappen, smalle gangen e.d. zijn.
  • We pakken het artikel uit, controleren op schade en nemen het verpakkingsmateriaal mee terug indien gewenst.

Topservice Bouwpakketten en laminaat:

  • Wij bezorgen tot over de eerste privé drempel van het bezorgadres
  • Wij pakken het niet uit.
  • Wij stapelen wel af van de pallets en nemen de pallet mee terug

Extra@home

WhatsApp

Op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 18.00 uur.

Brief schrijven

Reactie binnen 10 werkdagen