Bericht ontvangen over ontbrekende gegevens

We zijn wettelijk verplicht aangifte te doen van zendingen die ons land binnenkomen. Soms lukt dit niet, omdat er nog bepaalde gegevens ontbreken. Denk aan informatie over bijvoorbeeld de inhoud of waarde van het pakket. In dat geval ontvang je van ons een bericht met het verzoek deze gegevens te delen via track & trace. In track & trace zelf zie je ook de melding ‘extra gegevens nodig’.

Zodra we alle gegevens hebben ontvangen, maken wij de aangifte in orde. Vervolgens ontvang je van ons een betaalverzoek voor de inklaringskosten en bezorgen we je zending na betaling bij jou thuis.

Wat als invullen niet lukt?

Neem dan contact op via onze digitale collega Daan. Hij helpt je graag verder.

Benieuwd om welke zending het gaat?

Ga dan naar track & trace en vul de track & trace-code in die in je bericht staat en je postcode.

Lukt het niet binnen 2 weken de gegevens te delen? Dan gaat het pakket terug naar de afzender. Weet je meteen al dat je het pakket niet wilt ontvangen? Dan kun je het direct weigeren in track & trace.