Hoe betaal ik inklaringskosten?

Dat ligt eraan hoe je een betaalverzoek van ons hebt ontvangen.

Betaalverzoek per e-mail

  1. Klik in de e-mail op de track & trace-link
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Betaalverzoek per post

  1. Scan de QR-code op je kaartje of ga naar track & trace
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Na betaling bezorgen we je pakket zo snel mogelijk bij je thuis. Je hebt in totaal 14 dagen de tijd om de inklaringskosten te betalen. Daarna gaat je pakket retour naar de afzender.

Twijfel je of het betaalverzoek wel echt is?

We sturen nooit een link om direct te betalen. We verwijzen altijd eerst naar onze track & trace-pagina. Als je daar je track & trace-code invult, kun je je factuur bekijken en veilig betalen.

Tip: maak een PostNL-account aan en log in op de PostNL-app. Via de PostNL-app kunnen we je altijd veilig bereiken.

Lees meer over nepberichten

Een betaalverzoek van PostNL herken je aan het afzenderadres: noreply@edm.postnl.nl. Ook begint de URL die verstopt zit achter de knop ‘Bekijk betaalverzoek’ met https://click.edm.postnl.nl. Dit kun je controleren door met je muis op de knop te gaan staan zonder er al direct op te klikken.