Pakket op ander moment of bij PostNL-punt laten bezorgen

Wil je toch liever het bezorgmoment of de locatie wijzigen? Dan kan dat vaak van tevoren nog. Maar als je pakket eenmaal onderweg is, lukt dat helaas niet meer.

Hoe kan ik van tevoren het bezorgmoment wijzigen?

  1. Log in met je PostNL-account en ga naar de track & trace van je pakket.
  2. Klik op 'bezorging wijzigen'. Je kunt het bezorgmoment of de locatie van je pakket wijzigen tot je de status 'Zending is gesorteerd' ziet staan.
  3. Kies vervolgens voor een ander bezorgmoment of andere locatie.

Waarom kan ik het bezorgmoment niet meer wijzigen?

Zit je pakket al in de bus van de bezorger? Dan kun je het bezorgmoment of de bezorglocatie helaas niet meer wijzigen.

Bepaal voortaan zélf waar we je pakketten bezorgen

In je PostNL-account stel je 1 keer je bezorgvoorkeuren in voor al je pakketten. Zo bepaal je zélf waar we je pakketten standaard bezorgen. Ook als je niet thuis bent!