Vragen over het bezorgmoment
Op deze pagina lees je antwoorden op veel gestelde vragen rondom het bezorgmoment en de track & trace-status. Of vraag meer informatie aan onze digitale collega Daan via de knop hieronder.
Op deze pagina lees je antwoorden op veel gestelde vragen rondom het bezorgmoment en de track & trace-status. Of vraag meer informatie aan onze digitale collega Daan via de knop hieronder.
Track & trace werkt door middel van scans. We scannen je pakket op meerdere momenten in het bezorgproces. Dat begint vanaf het moment dat de afzender het pakket aan PostNL heeft gegeven en eindigt op het moment van bezorging. Bij iedere nieuwe scan verandert de status in track & trace. Als een status niet verandert, heeft je post ergens tussen twee scans vertraging opgelopen. Na twee dagen nog niks ontvangen? Kijk op de pagina over pakketten of post met track & trace voor meer informatie.
Verwacht je post met track & trace of een pakket maar staat de status nog op ‘Bezorger is onderweg?’ Dan heeft de bezorger helaas wat vertraging. Dit kan komen door drukte onderweg. Of door slecht weer. We doen ons best om je pakket of post vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22.00 uur). Is je zending niet bezorgd? Controleer dan opnieuw je track & trace om te zien wanneer je je poststuk kunt verwachten. Kijk voor meer informatie op de pagina Pakket of post met track & trace niet bezorgd.
Dit kan er aan de hand zijn:
Heb je geen track & trace-code? Op de pagina lees je wat je kan doen.