Klantenservice

Onderaan deze pagina zie je op welke manieren je contact met ons kunt opnemen. Je maakt altijd eerst even kennis met onze digitale collega Daan. Wil je met een echte collega bellen of chatten? Dan stelt Daan je alvast een paar vragen zodat we je sneller kunnen helpen. Daan is slim en kan je zelf ook al bij veel dingen helpen. Komt hij er toch niet uit? Dan verbindt hij je door.

Kan ik een brief schrijven?

We zijn vooral dol op jouw post bezorgen en willen je zo snel mogelijk digitaal helpen. Maar natuurlijk kan je ons altijd nog een brief schrijven.

Openingstijden klantenservice

Chatbot Daan staat dag en nacht voor je klaar. Onze collega's op de klantenservice helpen je graag tijdens de volgende openingstijden. 

Chatten & bellen: 

  • Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur 
  • Zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur 

Tip! De beste tijd om met ons te chatten of bellen is tussen 12.00 en 15.00 uur. Op dit tijdstip word je sneller geholpen.