Klantenservice

Op deze pagina vind je alles wat je nodig hebt om snel geholpen te worden. Van onze slimme chatbot Daan, die altijd voor je klaarstaat, tot de openingstijden van onze klantenservice. We zorgen ervoor dat je vraag snel wordt beantwoord.

Kan chatbot Daan mij echt goed helpen?

Zeker weten! Daan weet al heel veel en leert elke dag bij. Hoe meer mensen hem gebruiken, hoe slimmer hij wordt. Of je nu de status van je pakket wilt weten, je geld wilt terugvragen of een klacht wilt indienen. Daan helpt je verder. Hij zoekt het voor je uit en zorgt dat je vraag wordt opgelost. Komt hij er toch niet uit? Dan verbindt hij je door.

Waarom gebruiken we chatbot Daan?

Ieder jaar zien we het aantal pakketten stijgen. We willen niet dat dit zorgt voor langere wachttijden bij onze klantenservice. Daarom krijgen onze collega’s hulp van chatbot Daan. Zo staat er altijd iemand voor je klaar.

Lees meer over chatbot Daan

Openingstijden klantenservice

Voor chatten en bellen:

  • Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 19.00 uur
  • Zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur