Problemen met je PostNL-account
Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.
Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.
Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul vervolgens het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je account aan te maken. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Met deze link kun je een nieuw wachtwoord instellen.
Heb je geen e-mail ontvangen? Vaak zit ons bericht dan in je map voor ongewenste e-mails of spam.
Je gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken. Ben je je e-mailadres vergeten? Dan kun je een nieuw account aanmaken.
Weet je zeker dat je je e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevuld (en dat de Caps Lock-toets niet aanstaat)? Kijk dan hierboven wat je kunt doen als je je wachtwoord of e-mailadres bent vergeten.
Het kan maximaal 10 minuten duren voordat je een activatiemail ontvangt. Je ontvangt deze op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken.
Na 10 minuten nog geen activatiemail? Dan is hij misschien tussen je ongewenste e-mail (spam of junk mail) beland. Geen mail in je spam? Neem contact op via chatbot Daan. Hij helpt je graag verder.
Dit maakt voor je account verder niet uit. Je kunt nog steeds inloggen met je oude e-mailadres, en je inloggegevens aanpassen onder het kopje ‘Wijzig gegevens’.
Als je deze melding ziet, betekent dit dat je al eerder een activatiemail van ons hebt ontvangen. Kijk of je deze mail kunt terugvinden en klik op de link om je account te activeren.
Lukt dit niet, dan kun je een nieuw account aanmaken. Je kunt hiervoor hetzelfde e-mailadres gebruiken dat je de eerste keer hebt opgegeven.
Soms kunnen cookies en/of browserinstellingen problemen met onze website veroorzaken, waardoor je niet kunt inloggen. Verwijder je cookies en browsergeschiedenis en probeer het opnieuw. Helpt dit niet? Controleer dan de instellingen van je computer, mobiel of tablet. Wat soms ook helpt, is inloggen met een andere browser, zoals Chrome, Firefox of Internet Explorer.
Neem contact op via chatbot Daan. Hij helpt je graag verder.