Navragen bij de bezorger

Heb je bij de bezorger nagevraagd waar je pakket is, maar zit je nog met vragen? Op deze pagina leggen we je uit hoe navragen werkt en vind je het antwoord op veelgestelde vragen. Bijvoorbeeld wat je moet doen als het antwoord toch niet blijkt te kloppen.

Hoe kan de bezorger zo snel reageren?

Zodra jij in chatbot Daan kiest voor 'Navraag bij bezorger', dan ontvangt de bezorger hier direct een melding van op de handscanner. En geeft nog tijdens de bezorgronde antwoord. Die reactie ontvang jij vervolgens weer direct via een e-mail.

Klopt het antwoord van de bezorger toch niet?

Het kan gebeuren dat je pakket toch niet is waar het volgens je bezorger moet zijn. Heel vervelend natuurlijk. Wacht in dat geval nog 2 dagen. Meestal komen we je pakket namelijk nog bezorgen.

Is je pakket er na 2 dagen nog steeds niet? Vraag dan de afzender om contact met ons op te nemen. Dan zoeken we samen met de afzender naar een oplossing.

Ik wil contact over mijn navraag

Heb je nog een vraag over je navraag bij de bezorger? Start een chat met chatbot Daan. Daan laat je zien welke informatie er nu bekend is en brengt je, als dat nodig is, in contact met een medewerker.