Geld van verzendlabel of postzegelcode terugvragen?

Een terugbetaling is zo geregeld

Werkt je verzendlabel of postzegelcode niet? Heb je niks ontvangen of heb je per ongeluk een foutje gemaakt in het adres? Chatbot Daan helpt je bij het terugvragen van je geld. Je vindt hem onderaan de pagina. Niets ontvangen? Soms kan het tot 1 uur duren voordat je een e-mail ontvangt.

In welke situaties kan ik geld terugvragen?

Als je je verzendlabel of postzegelcode nog niet hebt gebruikt, dan kun je in de volgende gevallen je geld terugvragen:

  • Postzegelcode of verzendlabel niet ontvangen
  • Fout gemaakt op het label, bijvoorbeeld een verkeerd adres
  • Niet gebruiken van postzegelcode of verzendlabel

Heb je een ander probleem met je postzegelcode of verzendlabel? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn geld terugvragen?

  1. Zoek je ordernummer op
    Die bestaat uit een combinatie van 7 cijfers en letters (bijvoorbeeld: 1AB2CDE). Het nummer staat in de omschrijving op je rekeningafschrift.
  2. Chatbot Daan helpt je met terugvragen van je geld
    Daan staat voor je klaar. Hou je ordernummer bij de hand, dan regelt de chatbot de terugbetaling als je daar recht op hebt.