Status lopende vraag of klacht

Heb je een klacht ingediend en wil je weten wanneer je meer van ons hoort? Via je PostNL-account kun je inzien hoe ver we zijn met het behandelen van je vraag of klacht. Klik op de button hieronder om je overzicht te bekijken of een PostNL-account aan te maken.

Je kunt ook contact opnemen via onze digitale collega Daan onderaan de pagina. Daan en onze medewerkers kunnen vragen om een track & trace-code of andere belangrijke gegevens. Handig dus als je deze alvast bij de hand houdt.

Naar PostNL-account

Krijg ik standaard een reactie op mijn vraag of klacht?

Wanneer je bij ons een klacht indient, krijg je van de medewerker te horen of hier een reactie op komt. Heb je een digitale melding gemaakt? Dan vertelt Daan na het melden of je hier een reactie op kunt verwachten.

PostNL heeft een onderzoek gestart maar ik heb hier niets meer van gehoord. Hoe kan dat?

Dit kan verschillende redenen hebben:

  • De wachttermijn van het onderzoek is nog niet verstreken
  • We zijn nog bezig met uitzoeken wat er mis is gegaan
  • We versturen informatie over het onderzoek altijd naar de afzender. Als jij de ontvanger bent, kan het zijn dat je informatie bent misgelopen. Neem hiervoor contact op met de afzender.