Hoe werkt Mijn Post?

'Mijn Post' is een handige service in de PostNL-app. Via Mijn Post ontvang je elke ochtend voor 7.00 uur een bericht over de post die naar je onderweg is. Via die melding kun je ook direct in de app een foto van de poststukken zien.

Hoe meld ik me aan voor Mijn Post?

Aanmelden voor Mijn Post is zo gedaan met de PostNL-app.

Heb je de PostNL-app nog niet? Klik op de knoppen hieronder om te downloaden voor iOS of Android. Als Mijn Post beschikbaar is voor jouw postcodegebied, krijg je een melding in de app dat je Mijn Post kunt activeren.

Afgewezen op basis van je adres?

In dat geval heb je waarschijnlijk een zakelijk adres opgegeven. Mijn Post werkt alleen met particuliere adressen. We controleren jouw postcode in een externe database van de gemeente: het BAG.

Mijn Post stopzetten

Mijn Post stopzetten in de PostNL-app is zo gedaan!

  • Open de app
  • Klik op ‘Je account’
  • Klik op ‘Mijn Post’
  • Klik op ‘Afmelden’

Welke post zie ik in Mijn Post?

In Mijn Post kun je alle post zien die is verstuurd naar jouw adres, behalve:

  • Ongeadresseerde post (folders etc.)
  • Post die wordt bezorgd door andere postbedrijven
  • Post die met de hand is gesorteerd
  • Poststukken zwaarder dan 350 gram
  • Post verstuurd met de betaalservice
  • Post met afzender Buitenlandse Zaken
  • Post gericht aan een NAPO-adres

De post is 14 dagen zichtbaar in de app.

Verwacht je post en is dit nog niet binnen? Kijk dan op deze pagina.