Post of pakket niet bezorgd

Wanneer je je post nog niet ontvangen hebt ontvang je het meestal binnen 4 bezorgdagen alsnog. Staat de status al op bezorgd maar heb je nog niks binnen? Er is een goede kans dat deze bij je buren is bezorgd. Heb je je pakket na twee bezorgdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Pakket of post niet bezorgd

Als je vol verwachting op post of een pakket wacht, is het vervelend als de bezorging lang duurt.

Gewone post bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar altijd binnen 4 bezorgdagen. Goede kans dus dat je post alsnog wordt bezorgd.

Ik heb een verkeerd bezorgadres gebruikt. Wat nu?

Heb je post of een pakket al verstuurd en kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt? Dan kunnen we dit vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven voor de ontvanger is helaas niet mogelijk.

Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kunnen we soms iets voor je betekenen. Neem dan contact op via de opties onderaan deze pagina.

Mijn post is niet bezorgd. Wat nu?

Is je post nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen: 

Mijn post met track & trace is niet bezorgd. Wat nu?

Onder post met track & trace vallen de volgende soorten post:  

  • Aangetekend  
  • Verzekerservice  
  • Betaalservice  
  • Spoedservice  
  • Brievenbuspakje 

Post met track & trace bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw post alsnog wordt bezorgd. 

Is je post met track & trace nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen: 

Mijn pakket is niet bezorgd. Wat nu?

Is je pakket nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen:

Status is ‘bezorgd, maar ik heb niets ontvangen

Is je post of pakket volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.