Doorzendservice aanpassen, verlengen of opzeggen

Maak je gebruik van onze zakelijke doorzendservice en wil je daarin iets aanpassen? Of wil je langer gebruikmaken van de service of heb je besloten te willen opzeggen? Hieronder geven we antwoord op je vragen. 

Hoe kan ik de doorzendservice aanpassen?

Wil je je doorzendservice aanpassen? Laat het ons even weten en we maken het direct voor je in orde. Onze contactopties vind je onderaan de pagina. 

Hoe kan ik de doorzendservice verlengen? 

Je kunt je post maximaal 12 maanden laten doorsturen. Een aantal weken voor de doorzendperiode afloopt, ontvang je van ons een herinnering per post. Het is niet mogelijk om de zakelijke doorzendservice te verlengen. Je kunt het wel opnieuw aanvragen via Mijn PostNL. Doe dit minimaal 5 werkdagen van tevoren. 

Zakelijke doorzendservice aanvragen 

Hoe kan ik de doorzendservice opzeggen? 

Wil je je doorzendservice opzeggen? Dat kunnen we voor je regelen. Laat het ons even! Onze contactopties vind je onderaan de pagina.