Verwacht je een pakket met Extra@Home?

Dan zetten we een stapje extra voor je

Zwaar of groot product besteld? Zoals een wasmachine, bed of tv? Grote kans dat we het met Extra@Home bezorgen. En ook monteren of installeren, als je daarvoor hebt gekozen. Wel zo makkelijk!

Hoe werkt ontvangen met Extra@Home?

  1. 1

    Maak een afspraak

    Nadat je je product hebt besteld bij een webwinkel, ontvang je van ons een e-mail of sms’je. Hierin staat een link om een afspraak met ons te maken voor de bezorging.

  2. 2

    Bekijk het bezorgmoment

    Op de dag van de bezorging ontvang je 's ochtends vroeg een sms’je met het verwachte bezorgmoment. 

  3. 3

    Ontvang je product

    We bezorgen je product standaard tot over de drempel van je huis. Zelfs tot 4 hoog met de trap, en anders met de lift. En we monteren of installeren het ook voor je, als je daarvoor hebt gekozen tijdens het bestellen.

  4. 4

    Geef de verpakking en je oude product mee terug

    Alle verpakkingsmaterialen nemen we mee terug. Het oud elektronische apparaat, mits van gelijkwaardig formaat en soort nemen wij ook mee retour.

Wat kost ontvangen met Extra@Home?

De kosten voor deze service zijn afhankelijk van de winkel waar je je product hebt gekocht.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!

Contact opnemen?

Stel je vraag via WhatsApp: 06 13 78 41 57 (werkdagen van 8.00-18.00 uur, zaterdag van 9.00-18.00 uur).

Woon je in België? Bel +32 37 60 05 19 (werkdagen van 7.00-19.00 uur). Of mail ons via extra.home@postnl.be.