Hoe werkt ontvangen met Extra@Home?
- 1
Maak een afspraak
Nadat je je product hebt besteld bij een webwinkel, ontvang je van ons een e-mail of sms’je. Hierin staat een link om een afspraak met ons te maken voor de bezorging.
- 2
Bekijk het bezorgmoment
Op de dag van de bezorging ontvang je 's ochtends vroeg een sms’je met het verwachte bezorgmoment.
- 3
Ontvang je product
We bezorgen je product standaard tot over de drempel van je huis. Zelfs tot 4 hoog met de trap, en anders met de lift. En we monteren of installeren het ook voor je, als je daarvoor hebt gekozen tijdens het bestellen.
- 4
Geef de verpakking en je oude product mee terug
Alle verpakkingsmaterialen nemen we mee terug. Het oud elektronische apparaat, mits van gelijkwaardig formaat en soort nemen wij ook mee retour.
Wat kost ontvangen met Extra@Home?
De kosten voor deze service zijn afhankelijk van de winkel waar je je product hebt gekocht.
Heb je nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Als het zo ver is krijg je van ons een e-mail (meestal in de nacht of vroeg in de ochtend op de dag van levering). Daarin staat het tijdvak waarin onze bezorgers bij jou langskomen. Op de dag zelf sturen we je ’s ochtends ook nog een sms’je.
Hoe laat de bezorger precies voor de deur staat? Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen. De ene bestelling gaat nu eenmaal wat sneller dan de andere. In onze planning gaan we daarom uit van een gemiddelde. Het tijdvak in de e-mail is daarop gebaseerd. Wij vragen jou ook om het gehele tijdvak thuis te zijn zodat de bezorger je niet kan missen.
Geen e-mail of sms ontvangen?
Dan kun je ons het beste even een WhatsApp-berichtje sturen op nummer 06 13 78 41 57 (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur). Onze klantenservice helpt je dan verder.
Je verwacht een bestelling maar moet plots toch de deur uit. Kan gebeuren! Wel fijn natuurlijk als je dit even aan ons laat weten. Dan maken we gewoon een afspraak voor een andere dag. Je kunt ons via WhatsApp bereiken op 06 13 78 41 57.
We kunnen het adres alleen aanpassen als de afzender hierom vraagt. Je kunt dit dus het beste even checken bij de winkel waar je het artikel hebt gekocht.
Heb je al gekeken op de consumentenpagina? Daar zie je of het bezorgmoment is veranderd.
Word je daar ook niet wijzer? Stuur ons dan gerust een berichtje:
WhatsApp: 06 13 78 41 57
We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 en op zaterdag van 9.00 tot 18:00 uur.
Is je bestelling toch niet naar wens? Dan halen we die gewoon weer bij je op. Voor een afspraak kun je contact opnemen met de winkel waar je het artikel hebt gekocht.