De voordelen van de doorzendservice
Laat je post eenvoudig tijdelijk doorsturen
Je vraagt de doorzendservice gemakkelijk online aan. Voor elke gewenste periode.
Mis geen belangrijke post
We sturen briefpost die aan jou gericht is tijdelijk door naar een adres in Nederland of in het buitenland.
Alle post op het adres doorsturen
Zijn alle personen afwezig tijdens het doorsturen van de post? Kies dan voor alle personen op het adres.
Hoe werkt de doorzendservice?
- 1
Vraag de service op tijd aan
Doe dit minimaal 5 dagen voordat je naar het andere adres vertrekt. Zo weet je zeker dat je geen post mist.
- 2
Vul online je gegevens in
Onze doorzendservice vraag je eenvoudig online aan. Vul je gegevens in en kies de periode waarin je jouw post wilt laten doorsturen.
De doorzendservice werkt op basis van achternaam en adres. Wonen er 2 of meer mensen met dezelfde achternaam op jouw adres? Bijvoorbeeld je man, vrouw, of kinderen? Dan sturen we van iedereen de post door.
Heb je een dubbele naam? Vraag dan de doorzendservice aan voor 2 achternamen en geef ze allebei aan ons door.
- 3
Betaal de aanvraag
Controleer je gegevens en betaal de aanvraag met iDEAL of creditcard. Nadat je hebt betaald, ontvang je van ons een bevestiging.
Wat kost de doorzendservice?
De kosten van de doorzendservice hangen af van hoe lang je de post wilt laten doorsturen. Let op: Je kunt je post maximaal 52 weken achter elkaar laten doorsturen.
Periode | Prijs Nederland (incl. btw) | Prijs buitenland (incl. btw) |
---|---|---|
Eerste week | €19,95 | €24,95 |
Elke extra week | €3,95 | €9,95 |
*Deze prijs geldt voor zowel binnen als buiten Europa.
Welke post sturen we wel door?
- Post waar een achternaam op staat die je opgeeft in de aanvraag, of…
- Alle post op het adres, als de post voor alle bewoners moet worden doorgestuurd.
- Brievenbuspakjes en brieven die door de brievenbus passen (max 38 x 26,5 x 3,2 cm en lichter dan 2 kg)
- Post voor een Nederlands adres naar een adres in Nederland of daarbuiten
Welke post sturen we niet door?
- Post die andere postbedrijven bezorgen
- Post van of naar een postbus – dit kan alleen via onze zakelijke doorzendservice
- Post met extra verzendopties, zoals track & trace
- Ongeadresseerde post (huis-aan-huis)
- Pakketten
- Post gericht aan een NAPO-adres (post voor militairen in het buitenland, bijvoorbeeld op marineschepen)
Ben je toevallig hiernaar op zoek?
Verhuisservice
Ga je verhuizen? Laat je post na je verhuizing automatisch doorsturen naar je nieuwe adres. En kies in één keer de bedrijven die je wilt informeren over je nieuwe adres.
Nabestaandenservice
Met de nabestaandenservice laat je post die geadresseerd is aan een overledene doorsturen naar een ander adres.
Zakelijke doorzendservice?
Ben je een zakelijke klant en gaat je bedrijf verhuizen of tijdelijk dicht? Wij bezorgen de post van je bedrijfsadres of postbus op het adres dat je zelf kiest.
Heb je nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Heb je nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
In dat geval kun je helaas niet gebruikmaken van de doorzendservice. Wij kunnen namelijk alleen aan de achternaam zien welke post moet worden doorgestuurd. Misschien willen de achterblijvers zo vriendelijk zijn om je post tijdelijk door te sturen?
Kloppen de gegevens die je hebt doorgegeven bij aanvraag van je doorzendservice niet meer? Dan helpt onze klantenservice je graag verder. Neem contact op via chatbot Daan op deze pagina.
Onze klantenservice helpt je hier graag mee. Hou het referentienummer van je doorzendservice bij de hand. Bekijk hoe je contact kunt opnemen.