Mijn Post activeren
Met Mijn Post in de app weet je ’s ochtends al welke post er die dag in je brievenbus ligt. Meld je aan door in de app op Account en Mijn Post te klikken.
Adressen verzamelen
Met het adresverzoek verzamel je snel en simpel adressen van familie en vrienden. Verstuur een verzoek via de app en ontvang het adres direct in een overzichtelijke lijst.
Extra e-mailadres toevoegen
Gebruik je meerdere e-mailadressen voor online bestellingen? Voeg ze toe aan je account en volg al je pakketten in 1 overzicht.
Ontdek het gemak van je PostNL-account
- 1
Maak een PostNL-account aan
Ga naar de account aanmaken pagina en volg alle stappen. In de laatste stap ontvang je per e-mail een activatiecode. Vul de code in en je account is aangemaakt!
- 2
Download de PostNL-app
Download de app en log in met je e-mailadres en wachtwoord van je PostNL-account. Want via de app houden we je nog beter op de hoogte van al je post en pakketten. Gewoon, op je telefoon.
Tip: zet je pushnotificaties aan in de app. Dan sturen we je een berichtje als je het bezorgmoment kan wijzigen of als er post onderweg is. Dat regel je in de app door op Je account te klikken en vervolgens App instellingen.
Niet gevonden wat je zocht?
Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Op onze service & contactpagina hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.
Met je PostNL-account heb je al je gegevens overzichtelijk op één plek. Ook kun je eenvoudig gegevens aanpassen of je account verwijderen:
Log in op je PostNL-account op de website met je e-mailadres en wachtwoord, en klik vervolgens op Gegevens en voorkeuren. Je kunt hier verschillende gegevens aanpassen, zoals: - Persoonlijke gegevens (naam, adres, telefoonnummer) - Inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) - Extra e-mailadres toevoegen - PostNL-account verwijderen
Respect voor jouw privacy en zorgvuldig omgaan met je gegevens vinden we bij PostNL een belangrijk onderdeel van de betrouwbaarheid van onze diensten. Dit houdt bijvoorbeeld in dat we je persoonsgegevens zo goed mogelijk beveiligen tegen onbevoegde toegang, verlies of diefstal. Zo hebben medewerkers van PostNL alleen toegang tot jouw persoonsgegevens als het écht noodzakelijk is. Ook maken we duidelijke afspraken met derde partijen over beveiliging. En we controleren regelmatig of de beveiliging van je gegevens nog steeds voldoet aan de wettelijke normen.