Unieke klantgerichte aanpak
Digitaal, logistiek en operationeel hart
Platform met digitale oplossingen en diensten
Sterk datafundament
Data, algoritmes en inzichten zijn ons brein, een betrouwbare bron voor onze digitale operatie. We combineren onze data met die van onze zakelijke klanten. Zo kunnen we onze operatie efficiënter inrichten en beter voorspellen. Voor ons én voor onze klanten.
Moderne technologische infrastructuur
We zien technologie als bouwstenen. Bouwstenen die flexibel, veilig en makkelijk zijn. Hierdoor kunnen we snel vernieuwen en innoveren.
Dynamische digitale cultuur
We zijn een digitale, klantgerichte en wendbare organisatie. We ontwikkelen onszelf continu om aan de veranderende behoeften en verwachtingen te blijven voldoen. Zo maken we het verschil voor onze zenders en ontvangers.
Onze onderscheidende klantgerichte aanpak
Podcast: zo bouw je aan de beste digitale klantervaring
Luister hoe PostNL en Heineken hun kennis delen om de digitale ervaring van hun klanten steeds verder te verbeteren. Door onder andere AI en chatbots in te zetten voor een optimale klantervaring.
Digitaal, logistiek en operationeel hart
Podcast: digitale versnelling in logistiek
Eddy Thans en Lars Pruijn vertellen in deze podcast over kansen en ontwikkelingen van digitalisering in de logistiek. Eddy is directeur van Prime Vision en Lars werkte als manager netwerk en innovatie bij PostNL.
Platform met digitale oplossingen en diensten
Moderne technologische infrastructuur
Podcast: digitaal versnellen met data
Dankzij data kunnen we de wereld een klein beetje schoner maken. Data-experts Menno van der Winden van Tata Steel Nederland, en Frank Ferro van PostNL bespreken de mogelijkheden, voorwaarden en ethische aspecten van data.
Sterk datafundament
Podcast: technologisch fundament van je organisatie
Hoe kun je als organisatie in dit digitale tijdperk waarde toevoegen voor klanten? Ralph Nijpels is Enterprise Architect bij KLM, en Joost van der Vlies werkte bij ons als Chief Technology Officer. Ze vertellen over het technologisch fundament van organisaties. Volgens hen de cruciale basis voor een goede klantbeleving.
Dynamische digitale cultuur
We zijn digitaal, klantgericht en wendbaar. Zo maken we het verschil voor onze zenders en ontvangers. Daarbij leren we van onze zakelijke klanten, consumenten, partners en collega’s. En ook van onze digitale collega chatbot Daan. Zo maken we het werk en onze dienstverleningen beter, leuker en makkelijker.
Podcast: digitale versnelling bij PostNL
Bart Delmulle is onze Chief Digital Officer en geeft een kijkje in de keuken. Hij vertelt in 20 minuten over innovatie en de aanpak van onze digitale transformatie.
Alles weten over onze pakketten met Edge Computing
Download onze app voor consumenten
Hoe handig is het om al je PostNL-zaken op 1 plek te regelen. Miljoenen tevreden gebruikers gingen je voor. Ben jij de volgende? Download ‘m nu.