Wat is PostLab?
Aan de hand van een deepdive in je branche en doelgroep gaan we aan de slag. In een interactieve sessie kraken we onder leiding van specialisten jouw specifieke businessvraag.
Bij alleen ideeën blijft het niet..! Want PostLab is een lab. We nemen namelijk meteen de proef op de som met een testtraject om de effectiviteit van jouw campagne te onderzoeken. Zo loop je vol inspiratie en nieuwe inzichten de deur uit. Ontdekken wat post voor jou en je team kan betekenen? Meld je nu aan!
Klanten over de waarde van post
Hoe Greenwheels scoort met PostNL
Greenwheels illustreert hoe de inzet van een PostLab-sessie kan leiden tot significante verbeteringen in Direct Mail-campagnes.
XXL Nutrition zet post in als krachtvoer
Klanten terugwinnen die je via e-mail niet kunt bereiken. XXL Nutrition behaalt een betere performance met geautomatiseerde direct mail.
Zo benut Wehkamp de kracht van post
Klanten terugwinnen die moeilijk te bereiken zijn. Wehkamp deed het, met een opvallende direct mailing. De campagne ontstond in het PostLab.
Post helpt goede doelen groeien
Goede doelen hebben moeite om donateurs te vinden en binden. Direct mail lijkt ‘duur’. Maar geen enkel ander middel is zo effectief als post.
De feiten en cijfers van post
Hoe kun je de NPS én loyaliteit verhogen?
Wat is de rol van post tijdens het vakantieproces?
Is er een toenemende waardering voor post?
Een PostLab werksessie bestaat uit:
- Een creatieve werksessie vol inspiratie.
- Specialisten die jou adviseren in elke stap van de journey.
- Tips en advies vanuit ervaring en gebaseerd op onderzoek.
- Verrijking van jouw klantdata voor optimale segmentatie.
- Een campagne effectmeting voor (interne) bewijslast.