Kom werken bij Marketing

Klantreizen verbeteren, nieuwe klanten werven, klantonderzoek doen, events organiseren, nieuwe campagnes bedenken… Zomaar een greep uit je takenpakket als marketeer bij PostNL. Iets voor jou?

Werken bij Marketing

Feeling houden met de markt: dat is een van je belangrijkste taken als marketeer. Je analyseert ontwikkelingen in de zakelijke e-commercemarkt en maakt op basis daarvan een duidelijke strategie om meetbare resultaten te behalen. Je organiseert events en webinars, zet marketingcampagnes uit in diverse media, en bedenkt mooie proposities voor nieuwe klantgroepen.

Dit doe je niet alleen. We werken op onze afdeling namelijk veel samen, vooral met de afdelingen Communicatie en Online. Samen onderzoeken we hoe we onze doelgroep het beste kunnen bereiken. Je denkt mee in customer journeys, weet met welke content je welke doelgroep kunt raken en experimenteert met nieuwe online marketingtechnieken. Kortom: bij ons is geen dag hetzelfde!

Met plezier de handen uit de mouwen

We weten wat we willen en hoe we dat moeten aanpakken. Dit betekent dat je veel vrijheid hebt en veel creativiteit kwijt kunt in je werk. We zijn een hecht en heel divers team, van jonge starters tot zeer ervaren collega’s. We werken hard, met elkaar maar ook met andere afdelingen. En daar hebben we veel plezier in!

“We gaan graag écht in gesprek met onze klanten. En met de mensen in onze eigen operatie. Je gaat dus regelmatig op pad, om feeling te houden. Zo weet je altijd waar je het voor doet.”

Belinda Kalff, manager marktmanagement bij PostNL

Zie jij jezelf werken bij PostNL?

Solliciteer dan nu en word onze nieuwe marketingcollega!

Meer weten?

Neem gerust contact op met onze recruiters. We staan klaar voor al je vragen.