Hoe kan ik een Mijn PostNL-account aanvragen?
Een Mijn PostNL-account maak je heel gemakkelijk online aan.
Maak een Mijn PostNL-account aan
Meer lezen over Mijn PostNL-account
Kan ik een PostNL-account en een Mijn PostNL-account combineren?
Je PostNL-account bevat al je persoonlijke gegevens. Je kunt met dit account niet inloggen op onze zakelijke omgeving Mijn PostNL. Wil je je zakelijke post- en pakketzaken regelen in Mijn PostNL, dan heb je een apart Mijn PostNL-account nodig.
Hoe kan ik gegevens aanpassen?
In je Mijn PostNL-account kun je veel gegevens zelf aanpassen. Bijvoorbeeld je adres-, contact- en andere gegevens. Ook kun je hierin je factuuradres aanpassen. Ga naar ‘Mijn account’ en daarna naar ‘Klantinformatie’.
Hoe kan ik Mijn PostNL-account verwijderen?
De beheerder van het originele Mijn PostNL-account kan het account deactiveren. Het account wordt dan verwijderd uit Mijn PostNL. Daarna kun je niet meer inloggen in Mijn PostNL. Wil je de toestemming alleen (tijdelijk) laten intrekken voor een specifiek klantnummer? Neem dan contact op met de beheerder van dat klantnummer.
Het aanpassen of verwijderen lukt niet
Lukt het niet om je gegevens zelf aan te passen of het Mijn PostNL-account te verwijderen? Neem dan contact op met de beheerder van het Mijn PostNL-account. Weet je niet wie de beheerder is binnen jouw organisatie? Dat kun je als volgt opzoeken in Mijn PostNL:
- Ga naar 'Mijn Account'
- Klik op het tabblad 'Persoonlijke instellingen', en vervolgens op 'Klantnummers'
- Hier zie je wie de beheerders zijn binnen jouw organisatie