Verder werkt de nieuwe digitale postzegel site alleen in combinatie met de Dymo Connect software. Controleer hier of deze beschikbaar is voor jouw LabelWriter: https://www.dymo.nl/support?cfid=dymo-compatibility-chart https://www.dymo.nl/support?cfid=dymo-compatibility-chart Kies Search by Machine. Selecteer de Dymo Printer, het computersysteem en versie. Komt dan een download voor Dymo Connect For Desktop, dan dien je deze te installeren volgens onderstaand stappenplan
Komt daar een download voor Dymo Label Software of een melding Product Not Supported, dan kan je LabelWriter helaas niet meer gebruikt worden voor het printen van een digitale postzegel via onze nieuwe website.
Voor het installeren van de nieuwste versie van de Connect software, volg onderstaande stappen. Heb je de nieuwste versie al geïnstalleerd, ga dan direct naar stap 6.
- Label writer loskoppelen
- Oude software verwijderen. Let op: ALLES verwijderen, ook de webcertificaten! Voor het verwijderen van de certificaten, zie https://help.dymo.com/s/article/Reinstalling-the-Web-Service-Certificate?language=nl_NL
- Computer opnieuw opstarten
- Nieuwe software installeren, te downloaden via https://www.dymo.nl/support?cfid=dymo-compatibility-chart
- Opnieuw opstarten
- Controleer of de Dymo Connect Service correct werkt, voer diagnose uit zoals vermeld op https://help.dymo.com/s/article/How-to-troubleshoot-DYMO-Web-Service?language=nl_NL. Bij correcte installatie dient uit de diagnose te komen dat Dymo Connect Service is running.
Indien correct: - Label writer koppelen rechtstreeks op computer
- Indien niet correct: Doorloop de stappen voor het opnieuw installeren van het certificaat, zie https://help.dymo.com/s/article/Reinstalling-the-Web-Service-Certificate?language=nl_NL Neem eventueel contact op met de helpdesk van Dymo: https://www.dymo.nl/support?cfid=contact-us voor een juiste installatie.
Belangrijk;
Er mag maar 1 Dymo product (labelwriter of labelmanager) aangesloten en geïnstalleerd zijn op de betreffende computer.