Haalservice aanpassen, pauzeren of opzeggen

Laat je je post of pakketten ophalen met onze haalservice maar wil je iets aanpassen? Of wil je de haalservice pauzeren of opzeggen? We leggen je uit hoe je dit doet. 

Hoe kan ik de haalservice aanpassen?

De post toch liever op een andere dag of tijd laten ophalen? Of op een ander adres? Laat het ons minstens drie werkdagen van tevoren weten. Onderaan deze pagina kun je contact opnemen (ma t/m vrij van 08.00 tot 19.00 uur). Dan maken we het direct voor je in orde. En we sturen je een nieuw contract ter bevestiging. 

Hoe kan ik de haalservice pauzeren? 

Even geen haalservice nodig? Geen probleem, de service kan op elk moment worden gepauzeerd. In Mijn PostNL is dit zo geregeld. Doe dit wel ten minste één werkdag van tevoren, dan kunnen wij de rit nog annuleren. Zonde als we voor niks rijden toch? 

Goed om te weten: wanneer je de haalservice hervat, komen we langs op de eerstvolgende afgesproken werkdag 

Hoe kan ik de haalservice opzeggen? 

Wil je de haalservice opzeggen? Dan horen we dit graag even van je. Je kan dit online regelen via Mijn PostNL.

Goed om te weten: er geldt een opzegtermijn van één maand.