Post of pakket beschadigd

Vervelend om te horen dat je post of pakket is beschadigd. Hieronder lees je wat je in dit geval kunt doen. 

De inhoud is vermist

Ontbreekt er iets in een pakket? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:  

  1. Bestelling bij webshop
  1. Pakket uit het buitenland

Is er iets anders aan de hand? Neem dan contact met ons op met behulp van de contactopties onderaan de pagina. 

Kom ik in aanmerking voor schadevergoeding? 

Of je in aanmerking komt voor schadevergoeding, is afhankelijk van de manier van versturen. 

Ik heb onverzekerd verstuurd. Wat nu? 

Onverzekerde pakketten komen niet in aanmerking voor een schadevergoeding. je kunt de schade uiteraard wel bij ons melden met behulp van onderstaande contactopties. Zo kunnen we voorkomen dat het nog een keer gebeurt. 

Ik heb verzekerd verstuurd. Wat nu? 

Als je het pakket met een van de volgende verzendopties heeft verstuurd, kom je mogelijk in aanmerking voor een schadevergoeding: 

  • Aangetekend
  • Verzekerservice

De hoogte van de schadevergoeding is afhankelijk van de waarde van de inhoud van het pakket en de gekozen verzendoptie. 

Let op: om in aanmerking te komen voor schadevergoeding moet je de schade binnen zeven dagen na bezorging bij ons melden (uitgezonderd zon- en feestdagen). Je kunt hiervoor de onderstaande contactopties gebruiken.