Post of pakket niet bezorgd

Gewone briefpost bezorgen we op dinsdag t/m zaterdag vóór 20.00 uur. Bijvoorbeeld brieven, kaarten en brievenbuspakjes. Post die vóór lichtingstijd is verstuurd, bezorgen we op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag). Het kan een keer gebeuren dat je brief of kaart wat langer onderweg is door drukte, een storing of als je post wordt vastgehouden vanwege een valse postzegel.

Pakketten

Pakketten bezorgen we meestal binnen 2 bezorgdagen. Is je pakket langer onderweg en weet je niet waarom? Neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd bezorgadres gebruikt. Wat nu?

Heb je post of een pakket al verstuurd en kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt? Dan kunnen we dit vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven voor de ontvanger is helaas niet mogelijk.

Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kunnen we soms iets voor je betekenen. Neem dan contact op via de opties onderaan deze pagina.

Mijn post is niet bezorgd. Wat nu?

Is je post nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen: 

Mijn post met track & trace is niet bezorgd. Wat nu?

Onder post met track & trace vallen de volgende soorten post:  

  • Aangetekend  
  • Verzekerservice  
  • Betaalservice  
  • Spoedservice  
  • Brievenbuspakje 

Post met track & trace bezorgen we normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Goede kans dus dat jouw post alsnog wordt bezorgd. 

Is je post met track & trace nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen: 

Mijn pakket is niet bezorgd. Wat nu?

Is je pakket nog niet bezorgd? Dan kun je het volgende doen:

Status is ‘bezorgd, maar ik heb niets ontvangen

Is je post of pakket volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.