Nieuwe Mijn PostNL Zakelijk

Sneller, gebruiksvriendelijker en overzichtelijker

De oude omgeving is verouderd, daarom stap je dit jaar over naar de vernieuwde Mijn PostNL Zakelijk omgeving: sneller, gebruiksvriendelijker en toekomstbestendig. We hebben nieuwe functies toegevoegd en kunnen sneller aanpassingen doen op basis van jouw feedback. Benieuwd wanneer jij overstapt? Hier lees je alles wat je moet weten.

Bekijk de demo

Je kunt in de nieuwe Mijn PostNL Zakelijk omgeving nog steeds gebruikmaken van alle vertrouwde functies, zoals het track & trace-dashboard, het beheren van je zendingen en het inzien van je facturen. In de demo-video hieronder laten we je zien hoe je deze functies gebruikt.

Technische vragen

Zo stap je over naar de nieuwe omgeving

De overstap naar de nieuwe Mijn PostNL Zakelijk omgeving verloopt automatisch. We houden je op de hoogte wanneer je aan de beurt bent.

Wanneer stap ik over?

  • We stappen gefaseerd over naar de nieuwe omgeving en verwachten dat iedereen in 2025 is overgestapt.
  • Zodra je aan de beurt bent, ontvang je een e-mail. De admin-gebruiker en de andere gekoppelde gebruikers van je account krijgen deze e-mail ook.
  • Na de overstap kun je 3 weken lang schakelen tussen de oude en nieuwe omgeving. Vlak voordat deze periode eindigt, sturen we je nog een herinnering.

Moet ik iets doen om over te stappen?

Nee, de overstap gaat automatisch.

Hoe log ik in op de nieuwe omgeving?

Je logt in met dezelfde inloggegevens als voorheen, en de URL blijft ongewijzigd.