Zakelijke doorzendservice

Laat je zakelijke post gemakkelijk doorsturen

Gaat je bedrijf verhuizen of tijdelijk dicht? Met onze zakelijke doorzendservice bezorgen we de post van je bedrijfsadres of postbus op het adres dat je zelf kiest. Zo mis je nooit belangrijke post.

De voordelen van de zakelijke doorzendservice

  • Laat je post eenvoudig doorsturen

    Je vraagt onze zakelijke doorzendservice gemakkelijk online aan.
  • Mis geen belangrijke post voor je bedrijf

    We sturen alle post die aan jouw bedrijf geadresseerd is door naar het adres dat jij aan ons doorgeeft.
  • Ook voor post naar je zakelijke postbus

    Ook alle post waar je postbusnummer op staat kunnen we doorsturen we naar het adres dat jij opgeeft.

Hoe werkt de zakelijke doorzendservice?

  1. 1

    Vraag de zakelijke doorzendservice aan

    Doe dit minimaal 5 werkdagen van tevoren. Zo weet je zeker dat je je post op tijd op je nieuwe adres ontvangt. 

    Je vraagt de doorzendservice aan via Mijn PostNL. Heb je nog geen Mijn PostNL-account? Maak er dan eerst een aan. Vul vervolgens je adresgegevens in en kies de periode waarin je jouw post wilt laten doorsturen.

  2. 2

    Betaal op rekening

    Nadat je de zakelijke doorzendservice hebt aangevraagd, ontvang je een bevestiging per post en per e-mail. Het factuurbedrag schrijven we automatisch af van de rekening die gekoppeld is aan je klantnummer.
  3. 3

    Wij sturen jouw zakelijke post door

    We sturen alle post die aan jouw bedrijf geadresseerd is door naar het adres dat je aan ons doorgeeft. Dit doen we maximaal 12 maanden.
  4. 4

    Langer gebruikmaken van de zakelijke doorzendservice?

    Voordat de periode van je doorzendservice afloopt, ontvang je een melding. Wil je langer gebruikmaken van de zakelijke doorzendservice? Dan kun je de service opnieuw aanvragen.

Wat kost de zakelijke doorzendservice?

De kosten van de zakelijke doorzendservice hangen af van hoe lang je de post wilt laten doorsturen. Let op: je kunt je post maximaal 12 maanden laten doorsturen. Daarna kun je de service opnieuw aanvragen.

Tarieven zakelijke doorzendservice

PeriodePrijs (excl. btw)
Starttarief - tot 2 weken*€ 47.80
Extra periode - aaneengeslotenExtra periode - aaneengesloten
Losse perioden - niet aaneengesloten**€ 357 per jaar
Doorlopend (jaarlijks verlengen)€ 643,65 per jaar

* Bij een doorzendperiode korter dan 2 aaneengesloten weken geldt een minimumtarief van € 47.80

(excl. btw).

** Tot maximaal 7 losse perioden met een totale duur van maximaal 14 weken binnen 1 jaar.

Maak je gebruik van een postbus?

Ook post naar een zakelijke postbus kun je laten doorsturen. Alle post waar je postbusnummer op staat, sturen we door naar het adres dat jij opgeeft. Het maakt niet uit welke bedrijfsnaam er op de post staat. 

Je kunt de zakelijke doorzendservice niet combineren met de brengservice.

Welke post sturen we niet door?

Sommige post kunnen we helaas niet doorsturen. Dit geldt voor: 

  • post die groter is dan 38 x 26,5 x 3,2 cm of zwaarder is dan 2 kg
  • post die andere postbedrijven bezorgen 
  • post naar het buitenland
  • ongeadresseerde post (huis-aan-huis)
  • koerierspost 
  • post gericht aan een NAPO-adres

Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Zakelijke postbus

Met een postbus heb je een persoonlijk postadres buiten je kantoor of huisadres.

Particuliere doorzendservice

Laat je post tijdelijk doorsturen van je huisadres naar een vakantieadres.

Brengservice

Laat de post en pakketten uit je postbus aan het begin van je werkdag bij je langsbrengen.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!