De voordelen van avondbezorging
Bied je klanten meer gemak
Overdag aan het werk, bezorger gemist? Met avondbezorging ontvangen je klanten hun pakket wanneer ze thuis zijn.Verhoog conversie in je webshop
Onderzoek wijst uit dat klanten vaker en meer bestellen als ze ervoor kunnen kiezen om hun pakket ’s avonds te ontvangen.Ontvang meer herhaalbestellingen
Met het gemak van avondbezorging kiezen je klanten telkens opnieuw voor jouw webshop. Een tevreden klant is een loyale klant!
Hoe werkt avondbezorging?
- 1
Voeg de optie toe aan je checkout
Als zakelijke klant koppel je deze bezorgoptie eenvoudig aan de checkout van je webwinkel via onze plug-ins en API's. Nog geen contract? Een zakelijk account heb je al vanaf 2 pakketten per week. - 2
Je klant kiest voor avondbezorging
Bij het afronden van een bestelling in je webshop kiest je klant voor avondbezorging. - 3
Lever het pakket bij ons aan
Breng je pakket naar 1 van onze depots. Of laat al je pakketten door onze haalservice ophalen. - 4
Wij bezorgen de bestelling 's avonds
We bezorgen je avondbestellingen van maandag tot en met vrijdag, tussen 17.30 en 22.00 uur bij je klanten.
Wat kost avondbezorging?
Wil je avondbezorging aanbieden in jouw webshop? Voor deze service betaal je een toeslag boven op het standaardtarief voor pakketten. Meer weten? Neem contact op met ons op via chatbot Noor. We beantwoorden je vragen graag!
Ben je toevallig hiernaar op zoek?
Ophalen bij een PostNL-punt
Met deze gratis optie krijg jij korting op het standaardtarief. Je klanten halen hun pakketten zelf op bij een PostNL-punt of pakketautomaat in de buurt.
Keuze in bezorgdag
Met deze gratis optie bepalen je klanten zelf wanneer ze hun pakket ontvangen. Deze bezorgoptie zorgt voor meer tevreden klanten en minder onnodige bezorgritten.
Alle bezorgopties
Bezorgopties zorgen voor meer conversie en meer loyale klanten. Loop geen omzet meer mis en geef je klanten de keuze uit meerdere bezorgopties!
Heb je nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Al je zakelijke post- en pakketzaken regel je voortaan gemakkelijk in Mijn PostNL. Maak een Mijn PostNL-account aan.
In de track & trace-module van Mijn PostNL vind je informatie over zendingen. Daarmee kan je jouw klanten meer vertellen over de status van hun zending. Lees meer.
We bezorgen pakketten normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Op track & trace en in je PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket. Lees meer.