Voordelen rechtsgeldig mailen
Efficiënt
Verstuur belangrijke documenten 24/7 zonder dat je de deur uit hoeft. Snel en gemakkelijk, op ieder gewenst moment.
Veilig en rechtsgeldig
Rechtsgeldig mailen levert juridisch bewijs van al je communicatie. Bovendien is de inhoud van je email beveiligd.
Kostenbesparing
Besparing door kortere doorlooptijden, concreet bewijs van de communicatie voor je klantenservice en geen papieren administratie.
Zo werkt rechtsgeldig mailen
Voordelen voor jouw branche
Elke branche heeft zijn eigen regels. In onze branchespecifieke whitepapers leggen we uit hoe rechtsgeldig mailen jouw business kan helpen.
Rechtsgeldig mailen binnen de verzekeringsbranche >
Rechtsgeldig mailen binnen de vastgoedbranche >
Rechtsgeldig mailen binnen de financiële branche >
Opties rechtsgeldig mailen
Rechtsgeldig mailen is de digitale versie van de aangetekende brief. Je hebt twee opties: aangetekend mailen en geregistreerd mailen. Bekijk de verschillen.
Geregistreerde e-mail
Een geregistreerde e-mail gebruiken
Direct versturen met alle mailprogramma's
De ontvanger ziet de mail direct
Dashboard met overzicht e-mails
Abonnement 4,95 per maand, losse stuks vanaf € 1,75, staffelkorting mogelijk
Eenmalig uitproberen?
Wil je aangetekend mailen testen of heb je af en toe een aangetekende e-mail nodig? Verstuur dan een losse aangetekende e-mail, zonder abonnement. Dat kost € 5,45 per stuk. Vooraf identificeren we je via IDIN-identificatie, zodat we zeker weten dat jij de afzender bent. Je krijgt ook notificaties over de voortgang van je e-mail.
Veelgestelde vragen over rechtsgeldig mailen
Waar kan ik rechtsgeldig mailen voor gebruiken?
Rechtsgeldig mailen gebruik je voor alle communicatie waar je een verzend- en ontvangstbewijs van wil hebben.
Wat kost rechtsgeldig mailen?
Een geregistreerde e-mail betaal je per stuk, voor een aangetekende e-mail heb je een abonnement nodig.
Kan ik rechtsgeldig mailen ook internationaal gebruiken?
Ja dat kan. Rechtsgeldig mailen voldoet aan de Europese eIDAS-verordening.
Wat gebeurt er als de ontvanger de aangetekende e-mail weigert?
Als de ontvanger de aangetekende e-mail weigert, wordt dit vastgelegd in de akte van levering.
Wanneer heb ik een akte van levering nodig?
Een akte van levering is handig als je juridisch bewijs van verzending en ontvangst nodig hebt bij het versturen van belangrijke documenten.
Wat is het verschil tussen een aangetekende e-mail en een aangetekende brief?
Net als een aangetekende brief, is de aangetekende e-mail ook juridisch geldig.
Ben je toevallig hiernaar op zoek?
Aangetekend versturen
Met meer zekerheid versturen? Verstuur je post of pakket aangetekend. Je krijgt dan bewijs van versturen en ontvangst.
Haalservice
Wil je dat we je post, brievenbuspakjes en pakketten bij je komen ophalen? Dat kan met onze haalservice.
Pakjes buitenland
Verstuur je ook naar het buitenland? Met pakjes buitenland stuur je gerust en voordelig je (brievenbus)pakjes wereldwijd.