De voordelen van klant in beeld
Slimmer segmenteren
Je klantenbestand wordt aangevuld met een keuze uit 40+ consumentenkenmerken. Hieruit ontstaan klantsegmenten met de meeste potentie.
Gerichter adverteren
Met de klantsegmenten koop je gerichter online en offline advertenties of andere middelen in. Met als resultaat lagere kosten en hogere conversie.
Personaliseren
Door inzicht in je klantsegmenten kun je de communicatie per klantgroep personaliseren. Zo is je boodschap relevanter.
Hogere conversie met klant in beeld?
Zo werkt klant in beeld
- 1
Gratis segmentatiescan op eerste 5 kenmerken
De segmentatiescan geeft een eerste blik op de consumentensegmenten en -kenmerken waaruit jouw klantenbestand bestaat.
- 2
Drie maanden testen
Vervolgens wordt 10% van je klantenbase aangevuld met 10 kenmerken. Door 3 maanden onbeperkt te A/B-testen ontdek je waar de kansen voor gerichte communicatie liggen.
- 3
Jaarlicentie op 10 kenmerken
Na de eerste successen is het tijd om 100% van je klantenbestand aan te vullen met de gekozen kernmerken en klant in beeld volledig te integreren in je marketingstrategie.
Nu weet je nóg beter wie je klant is voor meer groei. Missie geslaagd!
Voor het gebruik van deze data werken wij samen met dataspecialist Whooz.
Meer uitleg over klant in beeld
Zelf kenmerken kiezen
Zo werkt het technisch
Wat kost klant in beeld?
Vitaminstore zet in op personalisatie
Voorbeeld segmentatiescan
Aanvragen segmentatiescan
Offerte klant in beeld
Direct 3 maanden testen met je eigen klantenbestand? Vraag de offerte bij ons aan.