Bezorging van XL-goederen

Laat je XL-goederen bij je klant thuis bezorgen én installeren

XL-goederen zoals meubels, wasmachines of fietsen laten bezorgen? Met PostNL Extra@Home bezorgen en installeren wij jouw grote en zware bestellingen bij jouw klanten in de Benelux. Zo maak je als webshop van een bezorgmoment een excellent servicemoment.

De voordelen van Extra@Home

  • Bezorging met een stapje extra

    We bezorgen je grote producten in een 3 uurstijdvak bij je klant thuis, tot 4 hoog zonder lift. In de hele Benelux.

  • Te volgen via track & trace

    We houden je klanten via e-mail, sms en de PostNL-app op de hoogte van het tijdvak van bezorging.
  • Vakkundige bezorgers

    Onze bezorgers volgen continu trainingen over bezorging, service en installatie. Hierdoor is onze klanttevredenheidsscore (NPS) wel 3x zo hoog als het branchegemiddelde.

Hoe werkt Extra@Home?

Met Extra@Home kiezen je klanten zelf hun gewenste bezorgdag. Op de dag van levering ontvangt je klant een SMS met 3 uurs tijdvakindicatie. De chauffeur belt ook nog een half uur van te voren om aan te geven dat hij er bijna is.

Je kunt gebruik maken van onze XL-bezorging als je meer dan 1500 grote en zware pakketten per jaar verstuurt.

Meer weten over onze dienstverlening? Bekijk de video.

Optimaliseer je XL-logistiek

Grote artikelen bezorgen met een hoge service en minder milieu-impact? Lees in het magazine hoe we dit realiseren. En ontdek hoe bedrijven zoals Westwing, Veloretti en Decathlon samen met PostNL de logistiek van hun XL-pakketten hebben geoptimaliseerd.

Kies je serviceniveau

Drempelservice

  • Bezorging tot over de drempel, tot 4 hoog zonder lift

  • Handtekening en foto als bewijs van ontvangst

  • Milieuretouren nemen we gratis mee

Gebruiksklaarservice

  • Bezorging en montage door een gespecialiseerde bezorger

  • Uitpakken van het product en controle op eventuele schade

  • Plaatsing op de gewenste plek in huis

  • Handtekening en foto als bewijs van ontvangst

  • Verpakkingen en oude producten nemen we gratis mee

Wat zeggen onze klanten?

Het schadepercentage is laag en de kwaliteit van Extra@Home zie je ook terug in de beoordeling van de bezorgers. Dat past precies in de filosofie van ons bedrijf: we bieden graag de beste service.

Bjorn Venema Directeur Sfeer.nl

Het is voor ons een strategische keuze om samen te werken met de grootste bezorger in het land. Het is voor onze klanten van WestWing een bekend en vertrouwd merk. En dat is een pre: de bezorger is vaak het enige fysieke contact dat klanten hebben met de webwinkel.

Axel Meynen Last Mile Manager bij WestWing

Heb je vragen?

Heb je zakelijke vragen?

Wil je meer weten over onze zakelijke mogelijkheden of direct een offerte opvragen? Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur bereiken.

Vragen over ontvangen of ben je consument?

Bekijk de veelgestelde vragen, of neem contact op met onze klantenservice voor consumenten.

Vraag een offerte aan voor de bezorging van XL-goederen

Wil je meer weten over onze XL-bezorg service? Ontdek onze mogelijkheden vanaf 1500 zendingen per jaar. Vul hieronder jouw gegevens in en onze experts nemen direct contact met jou op.

Let op. Met dit formulier vraag je een zakelijke offerte aan.
Wil je als particulier een groot pakket versturen? Bekijk de opties

Ontvang je als particulier een zending met Extra@Home? Volg je bestelling hier