De voordelen van keuze in bezorgdag
Hogere conversie
64% van de consumenten bestelt meer en vaker bij een webwinkel als ze zelf de bezorgdag kunnen kiezen, blijkt uit onderzoek.
Meer herhaalaankopen
Flexibiliteit in bezorging verhoogt de klanttevredenheid. Met deze bezorgoptie keren je klanten vaker bij je terug.
Effectievere bezorging
De kans dat je klant thuis is bij bezorging, is groter. Dat scheelt onnodige bezorgritten.
Hoe werkt keuze in bezorgdag?
- 1
Voeg de optie toe aan je checkout
Koppel de bezorgoptie keuze in bezorgdag eenvoudig aan de checkout van je webwinkel via onze plug-in of API. Vragen? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder. Nog geen klant? Maak direct een zakelijk account aan.
- 2
Je klant kiest een bezorgdag
Bij het afronden van een bestelling in je webwinkel kunnen je klanten zelf een bezorgdag kiezen, tot 7 dagen vooruit.
- 3
Wij bezorgen de bestelling
Een dag voor de gekozen bezorgdag overhandig je het pakket aan ons. Wij bezorgen het dan binnen 24 uur.
Wat kost keuze in bezorgdag?
Ben je toevallig hiernaar op zoek?
Ophalen bij een PostNL-punt
Met deze gratis optie krijg jij korting op het standaardtarief. Je klanten halen hun pakketten zelf op bij een PostNL-punt of pakketautomaat in de buurt.
Avondbezorging
Met deze optie kunnen je klanten hun pakketten ’s avonds bezorgd krijgen. Van maandag t/m vrijdag tussen 17.30 en 22.00 uur.
Alle bezorgopties
Heb je nog vragen?
We bezorgen pakketten normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Op track & trace en in je PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket.?