Zakelijk klant worden

Voor al je post- en pakketzendingen

Zakelijk klant worden bij PostNL? Vraag een account aan en ervaar de voordelen. Of je nu op zoek bent naar meer gemak, meer tevreden klanten, meer groei of meer groene oplossingen.

Voordelige prijzen, zonder hoge toeslagen

Hoe meer je verstuurt, hoe goedkoper het is

Pakketten

Vanafprijs binnen Nederland

6,35

Brievenbuspakje+

Vanafprijs binnen Nederland

3,70

Partijenpost

Vanafprijs binnen Nederland

0,60

Ervaar de voordelen van PostNL voor bedrijven

Zodat jij je kunt richten op wat écht belangrijk is.
  • Extra voordeel

    Hoe meer je verstuurt, hoe voordeliger het wordt. Zo betaal je altijd het juiste tarief achteraf met een btw-factuur. Zo betaal je alleen wat je echt verstuurt.

  • Toegang tot Mijn PostNL Zakelijk

    In onze online omgeving maak je al jouw zendingen in een handomdraai verzendklaar. Onder ‘cases’ kun je contact opnemen over jouw zendingen.

  • Altijd het overzicht

    Als zakelijk klant krijg je inzicht in je orderbevestigingen, verzendgedrag en de logistieke prestaties van jouw post en pakketten. Handig!

De favoriete bezorger

  • Consumenten waarderen ons met een 8.7. En noemen ons 3,5 keer vaker hun favoriete bezorger vergeleken met andere bezorgdiensten.
  • Maar liefst 98% van je pakketten bezorgen we in 1 keer!
  • We zitten op de handigste plekken. Zo zijn je klanten in maximaal 5 minuten fietsen bij hun pakket.

Waarbij kunnen we je helpen?

Pakketten versturen

Laat je pakketten betrouwbaar bezorgen met verschillende verzend-, bezorg- en retouropties. En maak het je klanten gemakkelijk in binnen- en buitenland.

Brievenbuspakjes

Kleine producten? We bezorgen ze via de brievenbus.

Post versturen

Verstuur je 1 brief of juist een grote mailing? Als zakelijke klant verstuur je post op de manier die bij jouw bedrijf past.

Start ook met zakelijk versturen!

Consumenten beoordelen onze pakketbezorging met een 8,7. Starten met zakelijk versturen doe je in paar makkelijke stappen.
  1. 1

    Maak een account

    Maak online een Mijn PostNL Zakelijk account aan. In je account regel je alles rondom je pakketten.

  2. 2

    Maak verzendlabels aan

    Dat kan handmatig in je Mijn PostNL Zakelijk account. Of automatiseer je verzendproces en koppel je webshop makkelijk met onze plugins of API’s. Print je labels en plak ze op je pakketten.

  3. 3

    Lever je pakketten aan

    Breng je pakketten naar een PostNL-punt of een sorteercentrum. We kunnen je pakketten ook bij je ophalen via de haalservice.

  4. 4

    Jij en je klanten volgen via track & trace

    Zowel jij als je klanten volgen pakketten via track & trace. Jij via je dashboard in Mijn PostNL Zakelijk. Je klant via de PostNL-app en e-mail.

  5. 5

    Betaal alleen voor wat je verstuurt

    Via automatische incasso betaal je alleen voor wat je verstuurt. Met een zakelijke factuur voor je administratie. Bekijk de tarieven.

Sluit je aan op onze plug-ins en API's

Eenvoudig bezorgopties toevoegen aan je checkout? Daarmee wordt tot 2,2 keer meer besteld in je webshop! Of adressen controleren met de adrescheck voor een soepele checkout? Met onze gratis plug-ins en API’s maak je makkelijk de koppeling met WooCommerce, Shopify en andere webwinkelplatforms. Sluit je nu gratis aan in 2 stappen.

Snel van start met je nieuwe account?

Check onze handige tips voor jouw webwinkel!

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!