De voordelen van Bekend bij PostNL
Geeft je klanten vertrouwen
Met 1 klik zien klanten je belangrijkste bezorginformatie. Dat geeft vertrouwen. Want zo zien ze dat je echt bestaat en al langer met ons verstuurt.
Betrouwbare en actuele data
Je webshopprofiel staat op onze site. Dat maakt je bezorginformatie betrouwbaarder. En het is altijd up-to-date, want het wordt automatisch bijgewerkt.
Simpel aan te vragen
In slechts 3 kliks vraag je Bekend bij PostNL aan. En je voegt het logo eenvoudig toe aan je webshop. Je hoeft je ook niet jaarlijks opnieuw te registreren.
Zo werkt Bekend bij PostNL
Het belang van betrouwbaarheid
Klanten zijn bang om online opgelicht te worden. En terecht, want er is steeds meer fraude door webshops. Dus bestellen ze liever bij een site die ze al kennen. Bekend bij PostNL helpt je om hun vertrouwen te winnen.
Goed om te weten
Gratis en speciaal voor PostNL-klanten
Ben je langer dan een half jaar klant bij ons? En verstuur je meer dan 100 pakketten per jaar? Dan is Bekend bij PostNL wat voor jou. Het is helemaal gratis. Je hoeft het alleen nog aan te vragen.
Dit staat er in je webshopprofiel
- de naam van je bedrijf
- het KVK-nummer van je bedrijf
sinds wanneer je met ons pakketten verstuurt
vanuit welk land je verstuurt
in welk land je retouradres ligt
of je recent pakketten hebt verstuurd
de datum van de laatste bezorging
Je webshopprofiel op onze site
Is je aanvraag voor Bekend bij PostNL afgerond? Dan plaatsen we je webshopprofiel op onze site. Klanten kunnen dat bekijken via het Bekend bij PostNL-logo in je webshop. Met 1 klik zien ze dat ze veilig bij jou kunnen bestellen.
Deze webshops gingen je al voor
Bert Hofstede van Ledlampenkopen.nu
Fabian Matthee van Soccerfanshop.nl
Heb je nog vragen?
Kijk bij de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Veelgestelde vragen
Je meldt je eenvoudig online aan via Mijn PostNL. We stellen je daar eerst wat vragen over je webshop. Na je aanvraag laten we het weten als je webshopprofiel klaarstaat.
Heb je liever wat meer uitleg? Vul het formulier hierboven in. Dan helpen we je snel op weg.
Om Bekend bij PostNL aan te vragen deel je de volgende informatie: land van je retouradres, de korte en lange URL van je webshop en je logo. Andere gegevens vullen we alvast voor je in, zoals bedrijfsgegevens en KVK-nummer.
Kijk voor je het deelt of alle informatie klopt. Want zo komt het ook in je webshopprofiel te staan.
Na je aanvraag krijg je van ons iframe-codes. Daarmee voeg je het Bekend bij PostNL-logo aan je webshop toe.
Vragen over installatie van het logo? Laat dan even je gegevens achter in het formulier hierboven. We helpen je graag.
Een deel van je gegevens kun je later aanpassen. Maar dat geldt niet voor de belangrijkste bezorginformatie, zoals ‘recente verzendingen’ en ‘onlangs nog verzonden’. Die komen namelijk direct uit onze database. Zo blijven je gegevens onafhankelijk, betrouwbaar en actueel.
We vertellen je graag meer over Bekend bij PostNL. Heb je vragen over bijvoorbeeld de installatie of de voordelen? Vul dan het formulier hierboven in. We nemen snel contact met je op.